Sympozjum świata marketingu i mediów

Zapraszamy do udziału w sympozjum, w którego trakcie zbierają się specjaliści od marketingu treści, tworzenia stron WWW i prowadzenia kampanii AdWords. Podczas spotkania omawiamy najnowsze trendy w szeroko pojętej promocji online i analizujemy najważniejsze zmiany w branży. Jeśli chcesz pozyskać wartościową wiedzę od doświadczonych specjalistów z marketingu, weź udział w sympozjum!

Kampania AdWords jako forma marketingu w wyszukiwarkach

Kampania AdWords jako forma marketingu w wyszukiwarkach

Pracujesz w branży reklamy internetowej? Planujesz zakrojoną na szeroką skalę kampanię linków sponsorowanych Google? A może chcesz doszkolić siebie lub pracowników w tym zakresie? Niezależnie od tego, z jakiego powodu zamierzasz poszerzyć wiedzę z prowadzenia kampanii AdWords, oczekiwane korzyści odniesiesz z udziału w naszym sympozjum. W jego trakcie spotykają się doświadczeni i wysoko wykwalifikowani fachowcy, którzy od lat pracują z systemem Google i posiadają liczne sukcesy na koncie. Dołącz do nas i poszerz swoje kompetencje!

Prowadzenie kampanii AdWords wymaga wiedzy zgodnej z szybko zmieniającymi się wytycznymi usługodawcy. Częstym modyfikacjom ulega zarówno system, jak i panel usługi. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Jak pozostać na bieżąco z najważniejszymi informacjami i poprawnie je interpretować? Skąd pozyskiwać informacje? Odpowiedzi na te oraz inne kluczowe pytania związane z reklamą w Google poznasz podczas sympozjum. W jego trakcie rozmawiamy o najważniejszych sprawach, wydarzeniach i tematach w branży, które mają wpływ na sukces Twoich projektów.

Kampanie AdWords przydatna wiedza dla każdego

Nie bez przyczyny kampanie AdWords uchodzą za skuteczne i są wykorzystywane przez firmy z dowolnych branż. Dają szanse na wysoką stopę zwrotu i pozyskanie ogromnej bazy odbiorców w krótkim czasie, jednak aby osiągnąć te cele, konieczna jest profesjonalna konfiguracja reklam. Na jakie słowa kluczowe powinny być kierowane? Ile ich stworzyć? Jaka będzie treść? W jakich dniach i godzinach je wyświetlać? To tylko przykładowe pytania, na które uzyskasz odpowiedzi podczas sympozjum.

Omawiamy również kwestie związane z samym prowadzeniem i optymalizacją reklam AdWords już po uruchomieniu. Dzięki pozyskanym informacjom dowiadujesz się, jak modyfikować ustawienia kampanii w zależności od określonych zmiennych, jak reagować na nieprzewidziane sytuacje i podejmować inne kluczowe decyzje, które wpływają na efektywność i opłacalność realizowanych działań. Omawiamy także kwestię analizy i interpretacji danych dostępnych w panelu usługi.

Praktyczna wiedza o reklamach w Google

Jesteśmy otwarci na potrzeby każdego, kogo interesuje reklama w Google od strony praktycznej. Niezależnie od tego, czy zamierzasz ją wdrożyć na potrzeby swojego sklepu internetowego, czy świadczysz usługi marketingu internetowego, podczas sympozjum pozyskasz przydatną wiedzę, którą wykorzystasz w praktyce. Przekazujemy przydatne i zarazem interesujące informacje pozwalające na dokładne poznanie tego, jak działają kampanie AdWords.

Konferencja jest doskonałą okazją do poszerzenia kompetencji w promocji online. Jeżeli szkolisz się w tym kierunku lub świadczysz tego rodzaju usługi, znajomość obsługi reklam w Google otworzy przed Tobą nowe perspektywy zarobkowe. Ponieważ podczas sympozjum spotykają się wyłącznie doświadczeni i doceniani w branży fachowcy, masz pewność rzetelności przekazywanych informacji. Zapisz się na konferencję i poznaj kampanie AdWords z różnych perspektyw i ucz się od najlepszych specjalistów!